top of page

Algemene voorwaarden

1. Bedrijfsgegevens
Brow Bar Almere
Markerkant 12 05 05
Almere, Nederland
E-mail: info@browbaralmere.nl
Telefoon: 0630083203
 

2. Diensten
Brow Bar Almere biedt diverse behandelingen aan op het gebied van wimpers, wenkbrauwen, body wax en permanente make-up.
 

3. Betalingsvoorwaarden
Betaling kan contant of met pin plaatsvinden. Behandelingen boven de €45 dienen voor 50% vooraf betaald te worden. Dit wordt automatisch aangegeven in ons boekingssysteem. Het resterende bedrag dient na afloop van de behandeling betaald te worden.
 

4. Annulerings- en no-show beleid voor behandelingen
Afspraken kunnen tot maximaal 24 uur voor de behandeling kosteloos geannuleerd worden. Bij annuleringen binnen 24 uur brengen wij 50% van de behandelingskosten in rekening. Bij een no-show wordt 100% van de kosten in rekening gebracht.
Annuleren kan via e-mail (info@browbaralmere.nl) of via de annuleerknop in de bevestigingsmail. Ook bij ziekte of onvoorziene omstandigheden gelden deze regels.
 

5. Annuleringsbeleid voor cursussen
Cursussen dienen minimaal 5 dagen voor aanvang geannuleerd te worden. Bij annuleringen binnen deze periode wordt 50% van het cursusgeld in rekening gebracht. Bij een no-show wordt het volledige bedrag in rekening gebracht.


6. Aansprakelijkheid
Alle behandelingen worden uitgevoerd op eigen risico van de klant. Brow Bar Almere is niet aansprakelijk voor eventuele irritaties, wondjes, allergieën of andere bijwerkingen die kunnen ontstaan na een behandeling.


7. Privacybeleid
Wij hechten veel waarde aan de bescherming van persoonsgegevens. Klantgegevens worden beveiligd opgeslagen in ons systeem, waarbij wij zijn aangesloten bij Salonized BV. Uw gegevens worden uitsluitend gebruikt voor het beheren van afspraken en worden niet gedeeld met derden zonder uw toestemming.


8. Retourbeleid voor producten
Producten kunnen binnen 7 dagen na aankoop geretourneerd worden indien ze niet naar wens zijn. De producten dienen ongebruikt en in originele staat te zijn. Retouren worden behandeld na contact via e-mail.


9. Resultaten van behandelingen
Indien de klant niet tevreden is met het resultaat van een behandeling, wordt geen geld teruggegeven. De klant heeft wel de mogelijkheid om terug te komen voor een aanpassing van de behandeling, zodat het gewenste resultaat kan worden bereikt.


10. Klachtenprocedure
Indien u een klacht heeft, kunt u deze per e-mail indienen via info@browbaralmere.nl. Wij streven ernaar om binnen 48 uur te reageren en samen tot een oplossing te komen.

bottom of page